U vraagt, wij antwoorden!
Antwoord op de meest gestelde vragen
Heeft u een vraag over MyMarketingManager? Check hier dan altijd eerst onze veel gestelde vragen (FAQ) en natuurlijk alle antwoorden die bij deze vragen horen.
Als u het vermoeden heeft dat een uitnodiging onterecht is kunt u het kenteken en de naam aan ons doorgeven. Wij kunnen dan onderzoeken waarom een voorstel is gemaakt. U kunt ook altijd de klantgegevens in M3 bekijken. Dit doet u bij Klanten > Â Zoeken.
Ga naar www.mymarketingmanager.eu en log in met uw e-mailadres (of klik eventueel op wachtwoord vergeten). U kunt ook altijd contact met ons opnemen.
Als u een nieuwe website heeft kan er een URL gewijzigd zijn, zoals de link naar afspraak maken. Dit kan in M3 worden geactualiseerd.
U kunt per week terugkijken wie een uitnodiging heeft gehad, of u zoekt een klant op en vindt daar de contacthistorie.
Jazeker! Als deze in uw DMS worden verwerkt kunnen we deze inlezen en zo voorstellen afkeuren.
U kunt ons altijd per e-mail of telefonisch benaderen voor het maken van een nieuwsbrief. We bespreken dan vooraf de onderwerpen en we geven u een indicatie van de kosten.
De voorstellen worden automatisch verstuurd, ook als u niet inlogt. U kunt ons ook vragen een account aan te maken op een ander e-mailadres zodat u dit kunt overdragen.
Als u ons uw nieuwe logo of huisstijl toestuurt, kunnen wij nieuwe templates (e-mail en direct mail) maken. Vooraf geven wij u de kosten en een (digitaal) voorbeeld van de nieuwe uitingen.
CarBuddy is gratis voor MyMarketingManager-gebruikers en (eind)klanten.
Stel ons uw vraag
Geen juist antwoord gevonden? Stel uw vraag dan via het contactformulier hieronder.