Veel gestelde vragen

FAQ

FAQ2022-09-22T15:06:08+00:00

U vraagt, wij antwoorden!

Antwoord op de meest gestelde vragen

Heeft u een vraag over MyMarketingManager? Check hier dan altijd eerst onze veel gestelde vragen (FAQ) en natuurlijk alle antwoorden die bij deze vragen horen.

Een klant heeft onterecht een uitnodiging voor onderhoud gehad.2022-09-22T15:02:22+00:00

Als u het vermoeden heeft dat een uitnodiging onterecht is kunt u het kenteken en de naam aan ons doorgeven. Wij kunnen dan onderzoeken waarom een voorstel is gemaakt. U kunt ook altijd de klantgegevens in M3 bekijken. Dit doet u bij Klanten >  Zoeken.

Ik kan niet meer inloggen.2022-09-22T15:00:58+00:00

Ga naar www.mymarketingmanager.eu en log in met uw e-mailadres (of klik eventueel op wachtwoord vergeten). U kunt ook altijd contact met ons opnemen.

Ik krijg een nieuwe website, moet ik nu iets doen?2022-09-22T15:00:21+00:00

Als u een nieuwe website heeft kan er een URL gewijzigd zijn, zoals de link naar afspraak maken. Dit kan in M3 worden geactualiseerd.

Kan ik zien wanneer iemand een uitnodiging heeft gehad?2022-09-22T14:59:20+00:00

U kunt per week terugkijken wie een uitnodiging heeft gehad, of u zoekt een klant op en vindt daar de contacthistorie.

Wordt er rekening gehouden met werkplaatsafspraken?2022-09-22T14:59:01+00:00

Jazeker! Als deze in uw DMS worden verwerkt kunnen we deze inlezen en zo voorstellen afkeuren.

Ik wil een nieuwsbrief versturen maar heb hier zelf geen tijd voor.2022-09-22T15:02:51+00:00

U kunt ons altijd per e-mail of telefonisch benaderen voor het maken van een nieuwsbrief. We bespreken dan vooraf de onderwerpen en we geven u een indicatie van de kosten.

Ik ga 2 weken met vakantie, wat gebeurt er met de voorstellen?2022-09-22T15:03:29+00:00

De voorstellen worden automatisch verstuurd, ook als u niet inlogt. U kunt ons ook vragen een account aan te maken op een ander e-mailadres zodat u dit kunt overdragen.

Ik heb een nieuw logo of een nieuwe huisstijl.2022-09-22T15:04:43+00:00

Als u ons uw nieuwe logo of huisstijl toestuurt, kunnen wij nieuwe templates (e-mail en direct mail) maken. Vooraf geven wij u de kosten en een (digitaal) voorbeeld van de nieuwe uitingen.

Zijn er kosten verbonden aan CarBuddy?2022-09-22T15:05:05+00:00

CarBuddy is gratis voor MyMarketingManager-gebruikers en (eind)klanten.

Stel ons uw vraag

Geen juist antwoord gevonden? Stel uw vraag dan via het contactformulier hieronder.

Ga naar de bovenkant